Friday, January 4, 2013

ilmu luar kuliah #1

4 januari 2013

assalamualaikum.

makan tengah hari aku hari ni, RM 1.70. sila percaya.
tapi bukan itu yang aku nak kongsi dengan anda. *isyh! ayat skema* 

kasi tukar.

tapi bukan itu yang aku nak kongsi dengan lu orang. *wokeh! baru brutal*

macam biasa, aku selalu lepak sorang, makan sorang etc. * i need space*

lepas tuh, terjebak dengan sesi perbincangan 'mencari sponsor' untuk satu aktiviti kat kolej.

tapi bukan itu yang nak di highlight kan.

perbincangan mengenai perbezaan gender. macam-macam yang kami bincangkan. kira ini acara 2 lawan 1. apa yang menarik sesi ini menemukan satu kata KERAMAT. itu yang aku boleh bagi tau. 


dunia hanya memerlukan orang bijak.

bukan orang pandai.

-aziz salleh/ kmr/ P1-



you may interpret it.
with your own understanding. 

*selamat datang ke Universiti Terbuka Kehidupan*



P/S: orang pandai tak semestinya bijak.

P/S/s: tetiba aku rasa macam dah plateau life student aku nih.. omo! cepat la abis final!!
       




No comments: