Thursday, January 17, 2013

T.U.J.U.H

18 januari 2013

assalamualaikum.

aku tak berapa sihat. sebabnya satu ja. kurang minum air tapi makan banyak. tak tally. 

jadi, merasa la jugak demam sikit, hidung bocor, bersin semendang pagi-petang-siang-malam. oh! dari semalam lagi.

tapi iye la kan. bila jarang dapat sakit, memang kalau boleh seminggu aku nak sakit. sebab tanda allah sayang kita. kan?

dan yang paling buat aku happy. rezeki allah nak bagi. aku pun ter-silent, blank, blurr sekejap. tak percaya.

mak gua:

MENGANDUNG.
mak aku rasa dah 2 bulan. omo! ada lagi 7 bulan!!
segala puji bagi Allah.

p/s: gua rasa nak buat post pasal adik-baru-dalam-perut mak gua nih weh. serius excited. nanti bila adik-baru gua tuh dah pandai baca, gua kasi tunjuk blog gua. suruh dia baca. gile comel siotttttt! *muka excited*

p/s/s: dik, kau baca nih.. aku buat entri pertama pasal kau tau tak?? sila terharu dengan aku ^^,

p/s/s/s: dik, harap  kau duduk elok-elok dalam perut mak tu.. jangan jadi macam aku. mak nak tidur pun susah. 

p/s/s/s/s: gua kena baca buku pasal baby nih. jom!