Sunday, January 20, 2013

gadis di hujung MINGGU

21 januari 2013

assalamualaikum.

hujung minggu yang ceria. ya. ceria.

sabtu:

al kisah sebenarnya.

jurujual: akak, saya dah buat design yang macam akak nak.. semuanya ada 601 biji batu sama dengan RM 125 campur rm 5 untuk upah. jadi rm 130.. 

me: haaa?! 130? 601 batu?? akak datang sekarang, akak nak tengok.

jadinya, aku pegi KL balik petang tuh jugak. eh? tuan punya badan bagi bajet kat aku certain amount tau. itu dah lebih.  

dah alang-alang kat KL, aku lepak ngan akak aku.


yeah!! dataran merdeka kami lepak!!
aku tunjuk kasut jadi la..

aku tak la lepak semata.
more to rant, spill, share, discuss on certain things yang suddenly come across la.
random.
but, 
jumpa solusi jugak ea.

thanks beb.


dan 
ahadnya,

walk-in-and-out dengan atira, nabila dan mazian.
dari pagi menjengah ke malam.

kami jalan-jalan.
al maklum la.

bila lagi nak jumpa selain dari masa cuti sem?
kan kan kan?

kali ni, kitaorang lepak nun jauh sikit.

kelana jaya,
paradigm mall.

tempat tuh boring ok,
paling best pun la: POPULAR.

kaki rasa nak tercabut?
mesti la. dah namanya perempuan.

tengok diorang cari barang pun dah rasa seram.




No comments: