Friday, March 8, 2013

Aktiviti Hujung Minggu: EIGTEK'13 Part 1.


8 Mac 2013

assalamualikum.

hi  blog!

just make it short la ea.. so. post kali ini. aku nak update pasal tempat yang aku pergi minggu lepas.. 

dah nak seminggu, tapi sebab mood malas tahap dewa, aku tak update.. 

    jadinya, EIGTEK'13 atau nama penuh Eksplorasi Ilmu Gua Tempurung-Gua Kandu 2013 adalah aktiviti pertama untuk sem 2 fakulti sains which is my faculty di bawah kendalian Kelab Kimia. dan ini adalah aktiviti pertama melibatkan OUTDOOR! ini serius. masa aku pergi bentang kertas kerja kat org BHEP, diorang pelik dan tanya aku:

'kenapa pilih gua tempurung dan gua kandu?'

    jadinya, seperti yang sedia maklum, budak-budak sains *konon* kan budak-budak skema-rambut-belah-tepi-konon-baca-buku-24/7 kan. jadinya, salah satu cara untuk menarik diorang supaya aktif dalam kelab adalah dengan menyertai aktiviti kelab. mostly aktiviti kelab yang selalu senior-senior buat such a BORING games. so, kami *actually idea datang dari Johari* plan buat benda nih.

aktiviti dirancang selama 2 hari 1 malam sahaja. 

kronologi aktiviti:

1030pm: Berkumpul di Dewan PJSD dan bermula sesi ice breaking.

12.30am: Bertolak ke Perak dengan sebuah bas.


kami memang plan bertolak pagi sebab nanti sampai kat destinasi pertama iaitu Gua Tempurung, dah siang dan hanya tunggu masa nak masuk gua.




suasana hari raya.. eceh! dalam bas..






classmates aku. *excited woook!*


































p/s: stay tuned for more story to be shared with you guys.. hahahaha *bajet*

p/s/s: aku malas. urgh!

No comments: