Friday, July 5, 2013

waktu rehat dan kerongsang raya

assalamualaikum.

hi blog!!

mentang-mentang dah kerja, gua pun masuk tidur awal. padahal, bukan banyak kerja pun nak kena buat kat lab. dok baca test method test method ja. praktikal la kata kan.. tak pe. En dolah kata, next week, kitorang kena 'kerah'. 

buat kerja masa puasa dapat pahala. 
kau tak nak?? hehehe.

anyway,
hari ni jumaat. aku tak tau plak waktu rehat untuk lunch mula pukul 12.15pm sampai 1445pm. lama giiilerrrr!

mulanya aku decide nak usha buku kat book hut kat amcorp mall, but then:

kak liza: hasmah, hari ni jom kita g jalan TAR. kita g tengok kedai yang hasmah cakap tu.

me: ok.

aku tak pikir ape. main redah ja.

oh weeelllll!

kalau dah namanya pe-rem-puan, 



me: eh kak! dah pukul 2 ni.. sempat ke tak nak balik?? 

kak liza: eh eh.. sekejap jaaaa.. tapi sempat ni nak balik.


sempat la gua TERbeli kerongsang raya untuk tahun ni. ni first time beli kerongsang tau! gua macam tak percaya ja TERbeli kerongsang. 

tak pe la.. 

nampak perempuan sikit.

sikit ja.

tapi kannn.. sebab design dia  klasik, macam zaman dulu-dulu, tak heavy, dan paling pentigggg nampak rock!! hahahaha.. 


No comments: