Friday, August 30, 2013

Merdeka Raya 2013

31 ogos 2013

assalamualaikum.

hi blog!!

semalam, bapak, kakak, iwan dan aku tengok cerita transformer. yang lain dah tidur. 

aku terlelap. kemudian terjaga dek kerana telefon emak berdering di sebelah telinga.

makcik: pok pek pok pek taman medan pok pek pecah paip pok pek.

me: hurmmmmmmm huurmmmmmm

makcik: pok pek pok pek tadah air pok pek pok pek

me: hurrmmmmm hurmmmmm

aku mengambil masa beberapa minit untuk kembali ke alam nyata. lantas:

me: orwh.. tadah air.

aku pun pum pang pum pang la kat bilik air. nak kejutkan emak, aku tak sampai hati. sebab pintu bilik kunci.

dan ianya berakhir pada pagi hari.

tak banyak pun aku buat. kosongkan tong-tong dan bersihkan apa yang patut dibersihkan.

this is how I celebrate merdeka. 

p/s: sebab aku penat semalam kerana tekanan untuk sesi pembentangan.

No comments: