Monday, October 7, 2013

Rugby KMR 2013

Assalamualaikum.

hi blog.. This year  was my first time ever watched rugby, played by my college mates. Of course the boys were played it. Touch rugby played by girls. And I used to play it in my first year at my old Kolej Muhammad Rashid.

     Apa yang boleh aku lihat setakat hari ini, telah pelbagai masalah yang menimpa kaum-kaum Kolej aku, sejak zaman senior, super senior, super duper senior, super duper power senior, super saiya senior dan sebagainya. Bermacam, pelbagai dan banyak masalah. Sungguh. Tapi yang aku dapat lihat, sampai sekarang, KMR masih bertahan. Macam aku tengok budak-budak tadi main rugbi. cuba untuk bertahan. Dah di garisan touch down, masih tak dapat nak bergerak, tapi masih maju. Cuba bolos. Cuba dan cuba untuk bolos. Cuba dan cuba untuk bertahan. Selama yang boleh. Di bantu oleh rakan-rakan di belakang. Bertambah kekuatan di barisan hadapan. 


Aku nampak, kasut sukan dikongsi. 
Aku nampak baju rugbi besar.
Aku nampak first aid kurang sempurna.
Aku nampak pemain yang sama.
Aku nampak penyokong yang sama.
Aku nampak warga kolej lain ketawa.
Kepada kita.

Tapi,
Semangat mereka kuat.

Aku harap, pada masa akan datang, KMR masih mampu bertahan. Bertahan dan masih bertahan. Dan ia perlukan kesabaran dari semua orang. 

Sebab aku, seorang yang tidak mampu. Hanya kalian. 

Semoga sukses, wahai warga kolej.

HasmahJani.

this picture taken on 3rd October 2013. KMR vs K10. Old KMR was located behind those big trees.
May this entry, will be one of the evidance that I can show to juniors or maybe juniors found this in the net.

Today, was KMR vs K16.
To release stress. We watched rugby. Hehehe.
  

No comments: