Wednesday, December 22, 2010

mereka sudah! aku?

22 disember 2010
salam.. hai.. wa memang lame tak updated blog.. ucapan maaf ku tujukan kepada milah yang setia menunggu post baru aku * muuuah! tok ko milah.. ^^

hari saaaangat sibuk dan melegakan hati.. alhamdulliah.. satu per satu dipermudahkan..

part 1

saksi...... *checked!
penjamin ke-2..... *checked!
tanda tangan sejuta..... *checked

`ok.. semua da selesai.. lengkap semuanya. lepas ni, semua urusan adik boleh rujuk kat bendahari universiti adik yea.'

`ok puan. thanks.. "

`er.. puan, ni ade air 100 plus penambah tenaga.."*yang ni hanya terluah dalam hati..

part 2

`kak imah, nina nak baju ni..'
`meh sini aku acu kat badan ko.. kite amek yang besar. nanti boleh pakai lagi.. badan kite nih sentiasa membesar..'
`tapi besar sangat la..'
`tak pe kite suruh mak alterkan.'

`iwan, ko cari la kasut yang tapak die tebal. tak cepat haus tapak die.'
`tapi iwan nak bertali.'
`aisyeh man! korang nih demand tol. aku dulu pakai kasut skema chmel jer.'
`apekah?'

`bapak esok kite pegi beli untuk uda plak ea.'
`haisyh! tunggu la satu2 selesaikan.'

yeah! arini aku bershopping untuk adik-adik aku. almaklum la. kereta pun ade satu. so, selesaikan sekali zaap la. tapi masih tak sempat. kesian plak bapak kene bawak kereta dalam jam. tapi apaka daya, aku masih tidak mempunyai lesen memandu mahupun motor.. =(





*ehsan pakcik google



******************************************
sudah mau kuliah.. akak2 abang2, ade tips x on how to manage time wisely? meh share ngan imah.. thanks..

2 comments:

Unknown said...

kakak penyayang

imah said...

abg edy: bukan penyayang tapi kakak yang garang ^^