Thursday, December 30, 2010

saya dah balik!!!

30 disember 2010

salam.. aku baru ja balik dari kem.. baru ja maghrib tadi.. so, quick updated.. actually kem yang aku sertai tuh kursus kepimpinan pelajar (KUKEP) anjuran kolej mohamad rashid. tapi masalahnya, dalam surat tulis lokasi di sungai udang sajo.. bile sampai sane:

`ape pasal bas ni masuk dalam kem terendak melaka plak nih?'

ha! nak tau ape cer? next post aku cite k.. ngah kumpul material. baru ade ummph!


logo rejimen askar melayu diraja, RAMD (PARA)..*ehsan pok cik google ^^





*****************************
disebabkan aku pergi kem yang memang sahih dan terbukti barang2 seperti telefon bimbit, barang kemas atau barang2 berharga disimpan oleh MEREKA, jadi idok le teman membawa telefon teman! sori zuher coz lambat wish bufday ko dan to abg eq yang mengajak dating (masuk air selut banyak sanagt!)*hohoho

3 comments:

Unknown said...

mesti makin maskulin skrg..haha

imah, buang la adult content tu...buat lambat masuk blog ni je

imah said...

abg edy: imah da lame jadi maskulin..=) hehehe
part tuh nanti imah check. coZ lupe la..

aimyathirah said...

saya tag anda di entri saya

http://aimyathirahanakpakciknordin.blogspot.com/2011/01/izamir-ridzwan-pendrive-giveaway.html