Monday, January 24, 2011

diri ku dalam mood : CEMBURU

25 JANUARI 2011
OH! mood itu datang lagi hari ini..
ape nak buat?
aku tengok diorang happy ja..
aku??
perrgh! boleh strees macam ni!
tolong!!! tolong!!! dan tolong !!!!
*datang seorang bidadara dari istana takeshi menyelamatkan diri ini...
' what happened to you sayang?' *GELI MAT!!
'terima kasih kerana membantu' *berjujuran air mata..
'jom story mory' *die bagi eskem
'actually saye nampak 1st year student bawak kereta g kuliah.. tapi saya jalan kaki sajo..'
'saya sangat CEMBURU BUTA kerana dia sudah boleh memandu kereta.. saya cuma melihat dia berlalu pergi bersama-sama sahabatnya di dalam kereta itu..saya takde lesen lagi..so, saya xboleh bawak.. xde sape nak bawak naek kereta.. saya nak kereta macam BUMBELBEE yang dalam tansformer uh.. tapi tak nak colour kuning.. nak colour hijau..' *sambuung nangis..
*bidadara itu berkira-kira samada mahu membenamkan kepala budak itu di dalam paya belakang rumah korang ataupon tidak..
**************************
macam mane motherboard boleh rosak eh? * garu2 pale..

4 comments:

eqbalzack said...

meletop header...penuh skrin laptop abg eq ni..hehe

TiKa LEh said...

sbar2..nyanyi lgu geli mat yerk..heheh

E.d.Y said...

jalan kaki la bagus..leh kurus..:p

imah said...

abg eq: hehe.. still on progression.. huhu.. sib abek penuh satu skrin ja.. kalo 2 or 3 skrin sape nak jawab ^^?

kak tikaleh: akak nak tolong sambung lirik die ^^?

abg edy: saya ade alternatif laen untuk kurus ^^