Tuesday, July 19, 2011

LAST day of driving lesson.

19 julai 2011

mesti boring an sebab asyik cite pasal nih je..

da last day nih.. so pasni xde la cite pasal AKU-DAN-LESEN KERETA..

ada surprise!!!

arini tak langgar tiang.. ^^

cuma kena ingat jalan. kena alert. macam-macam la kena..


esok test JPJ..

nama calon: SITI NOR HASMAH BT AHMAD JANI

sesi: satu (9am)



angka giliran: no. 41





wahai pengikut setia:

nervous, gemuruh, cuak serta gelabah..



KALIAN boleh cuti esok..


tempat KALIAN akan di ganti dengan:

RILEK DAN TENANG.






short and simple:

sorry.. my bad =P

13 comments:

ikaamasri said...

gudluck weyh :) jgn gelabah, ko wt jpj tu cm ke=wn2 ko je, jgn wt muka gelabah dpn dia. sbb lg dia tkt kn..

ikaamasri said...

*kawan

nur amira bt amat said...

hahaha~selamat berjaya ye kawan!!
=)

kocix! said...

aq test jpj semalam.naseb luluss... lega rasenye..

nanti kan ko akan rase cuak gegiler macam aq! gelabah semacammm..

hahhaa..gudluck taaww..

imah said...

ika: kalo buat macam kawan, aku bawak die g gerai durian.. hahaha.. anyway thanks to the tips.. argh!! nervous kot!

imah said...

mira: thanks mira-ku-baby-baby-baby!!

cuak nih..

imah said...

kocix: tahniah kau dah lulus ^^

zarazueyin said...

good luck imah
semoga berjaya esok
baca doa banyak2..
jangan gabra tau...releks jer...hehe

NaniE said...

imah..
semoga berjaya..
yakin boleh!

Edy Zaidi said...

good luck yer

imah said...

kak zara: tq kak^^

imah said...

kak nanie: imah boleh!!

imah said...

abg edy: tq2 ^^