Wednesday, July 20, 2011

THIS IS BEST BRO!

20 JULAI 2011

semalam tido lambat.. kul 3 pagi.. jiwa kacau la katekan..

sebelum tido semalam niat:

sahaja aku niat dapat pegawai JPJ ensem......

last2 dapat pegawai JPJ yang tua sikit.. dan aku:

ARRRRRGH!!!

meh nak cite sikit ^^ lawak tak lawak tolak tepi ok ^^

bukit : PASS

parking: PASS

3 penjuru: PASS

I PASS!! WOAH!!! baru bahagian 2..

sambung...

bahagian 3:



aku: assalamualaikum tuan..

pegawai: waalaikumsalam.. awak nih pemalas an nak jalan.. *belom pape lagi dah psyco*

aku: sape?? saya ke tuan?? *muka blurr*

pegawai: *diam*

aku: *laraskan tempat duduk, side mirror, cermin pandang belakang, signal, masukkan gear.. DAAAAAAAAAN*

*tangan kiri berusaha untuk menurunkan brek..*

aku: *mak ai.. asal tak boleh nih?? ketat nak mampos.. ni mesti mamat tuh dah telebih minum tongkat ali sampai brek nih tak boleh nak turun.. otot aku nih pon bukan kuat mane - -'*

aku: errr.. tuan, brek nih tak nak turun la..

pegawai: *diam* ade cara die..

aku: *comman la!! aku dah try tak boleh la..BERUSAHA LAGI.. BISMILLAH.. DAN.. die turun!! yea!!*

aku: err.. tuan, boleh kite repeat balik tak?? sebab saya takut nanti kat traffic light break nih tak leh turun..

pegawai: awak kalo tak boleh buat, kite keluar.. (means tak payah buat.. terus fail gitu.)

aku: err.. takpe la tuan.. kite proceed..

buat sampai habis..

daaaaaaaaaaaaan - -'


17 over 20

^____^


sebagai tanda cendera jiwa kepada kak ina yang bertungkus lumus, berhempas pulas, bermandikan peluh, membebel-bebel kat aku dari mula sampai akhir.. last2 dia cakap:

kau nih banyak mulut ea..



terimalah durian langat yang baru jatuh dari pokok petang semalam ^^







short and simple:

lepas nih motor ^^

hehehe..


8 comments:

ikaamasri said...

WAAAAHH~~ best nyaa dah dapat lesen kereta ^^ tahniah tahniah :]

eqbalzack said...

nak yg hencem??-awal2 niat dah tak betui tu..

p/s: nnt kita UPM drift kat UPM ok...hehe

imah said...

ika: alhamdulillah ^^ test dah lepas.. lesen je blom dapat ^^ T KITE BOLEH RAYA ramai2 ^^

imah said...

abg eq: kite kena niat dulu.. baru boleh buat ^^ hehehe

p/s: xde hal abg eq.. ^^ set masa dan tempat.. imah on.. hahahaha

Tuan Cimot said...

heheh...thniah2..kalo dpt ensem tu fail tu..hahahha..

Unknown said...

giler aaa...tak kurus la macam ni..haha

imah said...

kak tikaleh: hahaha.. kalo dapat yang ensem, saya bawak MELENCONG ^^

imah said...

ABG EDY: tang kaki boleh kurus ma.. selalu tekan clucth and minyak ^^ hehehe