Friday, August 19, 2011

diari ramadhan: banyak sangat ni.

19th august 2011

dah nak masuk stage finale untuk bulan ramadhan.. rase sekejap je an an an.. perot pun macam dah sebati dengan puasa ni..

kalau buka puasa tuh, x dapat makan banyak pon tak pe.. xmati tau.. makan kurma dengan air suam pon dah ok..

kalau termasak lebih ke, terbeli lebih ke, kita sedekah la.. biar org dapat rasa sikit.. moga rezeki bertambah-tambah.. lagi-lagi bulan puasa nih.. tak gitu ling??


sedekah lagu nih pon xpa dah ^^

14 comments:

mr_right said...

hehe. cool kalau sedekah lagu nii. hehe

btw, jemput join segmen mr right ye(:
http://hafizilmi.blogspot.com/2011/08/segmen-kibarkan-jalur-gemilang-di-blog.html

imah said...

mr right: coolio ^^

Ana Ghazali said...

kurma+air pun dah nikmat time buka puase...hehe

solomolo said...

betul tu...
berbuka biarlah ala kadar...
tak perlu berlebih2...

wickedwarhol said...

Betul tu. Kalau terus berbelanja macam ni lagi berkat kita satu tahun.

Abe Goreng said...

Betul. Kalu nak diet sesuai mkn kurma dgn minum air je.Hehe.:D

Koleksi Binatang Peliharaaab Harry Potter!

imah said...

ana: buka posa yang sempoi tuh..

imah said...

solomolo: molek benor la tuh.. xyah susah2 nak pikir pasal makanan,,

imah said...

wickedwarhol: moga2 berkat sepanjang hayat ^^

imah said...

abe goreng: diet yang berkhasiat.. ok la tuh ^^

Edy Zaidi said...

berapa kg dah naik imah?hehe

NaniE said...

betulla imah..buka sikit pun tak terasa apa..sbb dah terbiasa tak makan..chewah..sila sambung pose 6 terus yea..

imah said...

abg edy: mane ade naik.. turun la..^^

imah said...

kak nanie: insya allah kalo boleh ^^ hehehe