Tuesday, August 16, 2011

diari ramadhan: ingatlah orang tersayang..

17th august 2011

masa berbuka semalam adik aku, si uda cerita kat mak n bapak aku:

uda: mak, kak imah bawak moto xlaju la mak..

mak: bagus la tak laju.. buat ape nak laju-laju..

aku: aku kan bawak kau.. kau nak g sekolah.. bukan nak g racing..

senyap.. then, pandang bapak aku:

aku: tapi an bapak, tadi imah bawak 80, 100 macam tuh la.. masa kat NPE..

bapak: *terkeluar bijik mata pandang aku*



short and simple:

so, raya-raya nih, before heading out to kampung halaman:

ingatlah orang tersayang ^^ hehehe..



14 comments:

Akitoboron Nuarism said...

berhati2 di jalan raya (macam iklan tv pulak)

imah said...

akitoboron: hahaha.. boleh je..

Ana Ghazali said...

hehe..tak perlahan tapi bawa 80 km/j keatas...terkejut bapa....hehe

imah said...

ana: yang 80 km/h tuh, after anta adik g sekolah ^^ huhuh

Edy Zaidi said...

pergghh..imah rempit

eqbalzack said...

Salam Imah,
Baju raya dah siap lom? hehe
Terima kasih singgah blog abg eq dan komen. Kad raya 'cyber' kat blog abg eq tu abg eq alu2kan untuk letak kat blog Imah k...ikhlas dari abg eq...
Selamat berpuasa dan menyambut Hari Raya Aidilfitri yang bakal tiba...

imah said...

abg edy: minah besi ^^ kihkihkih..

imah said...

abg eq: blom siap semua.. ade lagi baaaanyak kena jahit.. ok2.. imah amik dan tepek kat blog nih ea.. tq2^^ and selamat hari raya jugak^^

SANDRA AZWAN said...

Salam dear,

Selamat berpuasa....;-)

p/s: Raya dah nak dekat nie..hehe

imah said...

abg azwan: hehehe.. tq2.. tuh la.. raya nak dekat tapi bajunya belom siap lagi..

baru siap sepasang - -'

harap2 sempat la siap.. *amin*

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

woooww..dh cm minah rempit...heheh

imah said...

afa: hahaha..minah rempit secara sopan ^^

wickedwarhol said...

Terima kasih atas ingatan.

imah said...

wickedwarhol: sama-sama..^^ selamat hari raya!!