Thursday, February 7, 2013

Gaduh: aku dan si sikh.

7the februari 2013.

assalamualaikum..

hi blog !!

ok. sebelum get into the details, aku nak kasi tau.. mak aku jaga anak orang, nazim. kakak ngan abang dia just transit sekejap before pegi sekolah agama..

baheklah! al cerita, si kakak nazim balik. mak tanya, mana nazmi? si kakak jap, ada kat bawah. tengah bergaduh. oho!

aku teringat kes aku gaduh masa sekolah rendah dulu.. almaklum la, sekolah rendah aku semua feremfuan.. nak nak berjiran plak dengan sekolah semuanya lelaki. dua-dua sekolah ini ada dua sesi.. pagi dan petang..

alcerita, aku sesi pagi, budak sikh tuh sesi petang. kami naik bas yang sama. perangai budak sikh tu, memang cukup sakit hati. sebab mulut dia sumpah lagi teruk dari longkang. aku ni mane boleh tengok orang kurang ajar dengan orang lain. masa tuh la.. darah muda la katakan. 

so, make it short.. dalam satu bas, kira dia nak pergi sekolah, aku nak balik rumah. aku gaduh dengan dia. kalau tak silap aku, dia sempat tarik tudung aku. yang aku plak sempat buat something kat dia. aku tak sure aku tampar ke hape budak tuh, tapi yang sahih air liur dia kena tangan aku wokeh!

aku dah rasa macam air liur dia tuh macam najis berat.. giler kau! air liur kot! ntah hape hape die makan, aku tak tau.. aku ingat, balik tuh masa nak mandi, aku rasa macam arrrrrggh!! kenapa air liur!! sumpah rasa macam nak kena samak bebanyak.. euuuuiiii!! geli ok time tuh!! air liur weh air liur!

p/s: bila dah besar nih an, aku rasa nyesal la tak jadi nakal siikiiiiit.. hahaha. 

No comments: