Tuesday, February 12, 2013

SMELL - SMELL bachang!

13 februari 2013

assalamualaikum.

hi blog!

bukan tak nak update, tapi aku makin nak abis cuti sem nih, makin menggila la pulop invitations.. hahaha.. serius. mostly ajak reunion la. 

tapi untuk entry arini, aku mempersembahkannnnnn!




majlis bertuuunanggg nabilah aka nana.. kita orang nih related kat belah mak..satu kelas plak dengan aku.. xramai pun yang tahu relationship kitaorg.. hahaha.. dia nih, diam-diam ubi berisi..dah 5 tahun tak jumpa, connect pun pakai mesej  and FB, tetau, sesenyap ajak aku pegi majlis bertunang. 

walaupun dah lama tak jumpa, perangai gila-gila makin menjadi-jadi. boleh tak bayangkan, orang-orang kat luar tu tengah sibuk bincang-bincang untuk majlis nikah, kitaorang boleh bantai gelak terkekek-kekek, amik-amik gambar, membahan bakal mak orang.. semuanya di lakukan tanpa ada rasa simpati mahupun sakit hati.. get it??  


half of the family.. majlis yang sempoi bagi aku. rilex, chill, and tak serabut.. best woo!! rasa tenang dan damai ja.. eh? aku feeling lebih pahal? bagi aku yang baru kenal family bakal mertua dia, aku dah rasa happy.. sebab both family very sporting habis! ajak amek gambo bebanyak pun takpa.. gurau-gurau masuk air pun hade jugak..  eh senang cerita both family sangat awesome! tak memberat-beratkan. simple.


insya allah majlis nikah akan di buat on 1st june 2013.

may allah ease. 

amin *sapu muka* 

2 comments:

4feet8 said...

tahniah kat dia.. ;)

imah said...

baik kak ^^