Monday, July 8, 2013

kurma

assalamualaikum.

hi blog!!

hari ni pagi-pagi, unit aku packed kurma untuk agihan masa perhimpunan nanti.

dapat la 397++ bekas untuk diagihkan.

balik ja lab:


foo: how was your job?

me: packing the kurma only and some sort of discussion for the remaining tupperwares.

foo: sorry a.. i just want to ask. what is kurma a??

me: ok. how should i said.. hurmm.. if we brake our fast with it, we gain pahala, we get credit. we can also eat without it. it is not sinful pun. it just like, if you have it, the merrier la.. 


*sedih,mulut muncung,nangis*

aku tak tau nak hurai/describe/terang/explain/cerita dsb.

ok aku tau jawapan aku giler xmasuk akal.. but then, macam mana aku nak describe? wordless aku tau tak?? intern-mate aku nih memang kaki makan. kuih-muih melayu memang dia layan. cuma dia tak tahu nama.. tu la.. masa makan main bedal ja. tak sempat tanya dah masuk perut. sadaqallah.

abis tuh aku nak describe macam mana? kena betulkan balik macam kes dia tanya bila boleh  mula puasa. itu hari. lets google! 

she good and kind btw. 

No comments: